خالق من . . .

http://mj2.persianfun.info/img/92/2/Sometimes/behesht.jpg

 

 خالق من «بهشتی» دارد، نزدیک، زیبا و بزرگ؛

 

و «دوزخی» دارد، به گمانم کوچک و بعید؛

 

و در پی دلیلیست که ببخشد ما را ...

«دکتر علی شریعتی»

 



نظرات شما عزیزان:

یچک عشق
ساعت23:23---20 ارديبهشت 1392
هر کس یک جور زندگی کردن رو دوست داره من دوست دارم تو اتاقم تنها باشم!!!
نه ناراحتم نه افسرده .. فقط چیزه جذابی اون بیرون وجود نداره , همین !


علی-اخم
ساعت21:58---17 ارديبهشت 1392
سلام
میگم وبلاگت بدون تعارف خیلی قشنگه
ممنون به من سر زدی...
ولی بیچاره شدم تا نظر گذاشتم واست...
بازم پیشمون بیا عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:, | 20:10 | نويسنده : solaleh20 |